APRESENTAÇÃO
DOI:
https://doi.org/10.17564/2316-3828.2018v7n1p11Published
2018-10-17
Downloads
Downloads
Download data is not yet available.
Issue
Section
Apresentação
License
A Revista oferece acesso livre e imediato ao seu conteúdo, seguindo o princípio de que disponibilizar gratuitamente o conhecimento científico contribui para a democratização do saber. Assume-se que, ao submeter um artigo, o(a) autor(a) se reconhece como detentor(a) do direito autoral sobre ele e autoriza seu livre uso pelos leitores, podendo ser, além de lido, baixado, copiado, distribuído e impresso.Abstract
Critical Pedagogy and Educational Research Scholar‐practitioners of critical pedagogy and critical research on and extend a number of theories and methods but have the common goal of giving education and research a humanized approach in contemporary society, through Critical Pedagogy. This special issue aims at providing a broad overview of why researchers embrace critical pedagogy and critical research. Inspired by critical theory and other philosophies, Critical Pedagogy seeks to develop awareness and help question beliefs and practices that are alleged to dominate.How to Cite
Kress, T., & Amorim, S. (2018). APRESENTAÇÃO. Interfaces Científicas - Educação, 7(1), 11. https://doi.org/10.17564/2316-3828.2018v7n1p11